FIFA 16 New Features|ویژگی های جدید فیفا 16

در مطلب قبلی از ستاره های کاور فیفا 16 صحبت کردیم اما از آنجا که سری بازی FIFA علاقه مندان بسیاری در سرتاسر جهان دارد، شرکت EA Sports برای حفظ و افزایش طرفداران این بازی، بیکار نبوده و امسال نیز ویژگی های جدیدی را مانند سال های گذشته به نسخه جدید بازی خود، FIFA 16، اضافه نموده است. برخی از این ویژگی ها عبارتند از:

1- منو بازی به طور کامل آپدیت شده و علاوه بر مشاهده تصاویری مبنی بر آخرین اخبار، یک منو مربوط به خلاصه بازی ها و رویدادهای دیگر نیز در دسترس قرار گرفته است.
FIFA-16-menu

2- صورت بیش از 450 بازیکن آپدیت و اضافه شده است.

3- بیش از 900 شعار جدید طرفداران به بازی اضافه شده از جمله “Allez Paris” برای تیم PSG و شعار معروف “When The Reds Go Marching In" برای هواداران لیورپول.

4- اضافه شدن اسپری محو شونده مخصوص داوران!

new sprey

5- خوشحالی های جدید نیز به بازی اضافه شده، مثل رفتن بازیکن به سمت دوربین و یا خوشحالی با نیمکت نشینان . . .

new celebrate

6- بخش Match Day Live تغییرات خوبی داشته. در زمان گزارش هم خیلی پویاتر از قبل توسط گزارشگر به تک تک جزئیات بازی و همچنین جزئیات بازی های همزمان اشاره میشه.

7- شرایط آب و هوایی جدید و پویا که شامل 9 حالت مختلف خواهد بود: آفتابی، ابری، بارانی، برفی، مه آلود، نیمه ابری، تار و مه آلود و همچنین باران شدید یا با شدت معمولی که به صورت ناگهانی در خلال بازی شروع به باریدن می‌کند.

8-اضافه شدن اسکور بورد bundeslige به بازی.

BUndeslige menu

9- اضافه شدن بخش Story of Your Season که داستان شما و مربیگریتان در باشگاه خود را به تصویر می‌کشد.

10- گزارشگران عربی، پرتغالی، برزیلی، فرانسوی، آلمانی، ایتالیایی، اسپانیولی، ژاپنی، لهستانی و روسی به بازی اضافه شده‌اند.

همچنین می توانید تریلر جدید FIFA 16 را از این لینک مشاهده نمایید.

ذکر این نکته ضروریست که  FIFA 16 در تاریخ 22 سپتامبر برابر با 31 شهریور ماه امسال عرضه خواهد شد .

نظر شما در رابطه با این ویژگی ها و تغییرات چیست؟ آیا شما را راضی نگه خواهد داشت؟

منتظر نظرات شما در فینوز هستیم...