گویا مایکروسافت قصد دارد کالکشن رنگارنگی را از اکس باکس وان معرفی کند. اکنون، کمپانی PowerA دسته جدیدی را برای کنسول قدرتمند اکس باکس وان معرفی کرده است.

کنترلر FUSION Pro، کامل ترین کنترلر معرفی شده برای اکس باکس وان است و دکمه های بسیار بسیار زیادی دارد و هر کدام را می توانید برای انجام دادن کار خاصی در بازی تنظیم کنید. شوک های این کنترلر نیز، دارای طیف رنگی با ۲۵۵ رنگ است که در طول بازی تغییر می کند و همه را جذب خود می کند.

کمپانی PowerA در مورد این کنترلر اینگونه توضیح می دهد:

کنترلر جدید FUSION Pro، جدید ترین کنترلر اکس باکس وان است که طراحی کاملا ارگونومی دارد و از مواد بسیار با کیفیت در طراحی آن استفاده شده است. و حس تازه ای را در استفاده از این کنترلر به کاربران منتقل می کند.

همان گونه که پیداست، کمپانی های مختلف از ایده الیت کنترلر مایکروسافت الهام گرفته اند، و شروع به عرضه کنترلر هایی الهام گرفته از آن کرده اند. زمان عرضه این کنترلر تازه معرفی شده، هنوز مشخص نیست ولی همانند الیت کنترلر اکس باکس، با قیمت ۱۴۹.۹۹ دلار عرضه خواهد شد.

همانطور که مشاهده کردید، نسخه های رنگارنگی از کنترلر اکس باکس وان منتشر شده، و خواهد شد و این، نشان دهنده فراموش نشدن این کنسول توسط مایکروسافت است.

نظر شما در مورد کنترلر های به تازگی معرفی شده چیست؟