برای Apple Watch خیلی سنگین است که در طاقچه ها گوشه گیر شود. به همین جهت بهترین شرکت خرید، حداقل، متقاعد شده است که برای گجت پیشرفته خود در زمینه فروش درخواست تجدید نظر کند.

هر چند که این گجت پوشیدنی مدتی قبل عرضه رسمی شد اما ظاهرا مسئولین اپل همچنان از فروش محصول خود راضی نیستند و برای این کار دست به کار های جدیدی زده اند. Retailer،
بزرگترین فروشگاه زنجیره ای لوازم الکترونیکی در جهان، که هم اکنون خود را با فروش لوازمی چون لپتاپ ها و تلویزیون های صفحه تخت به مردم معرفی کرده است. حال ظاهرا شریک جدید اپل برای تحقق این موضوع شده است.این شرکت دیروز وعده رشد فروش 10 برابری این محصول اپل را خبر داده است!
این دستگاه در روز 4 September (سیزدهم شهریور ماه) در 1047 فروشگاه این شرکت در سراسر ایالات متحده موجود خواهد بود. Retailer پیش از این شروع به پیش فروش مدل های مختلف این محصول که در بازه قیمتی 349 تا 700 دلار قرار می گرفتند کرده بود.

Hubert Joly مدیر اجرایی این فروشگاه گفته است که: " این بسیار خوب است که ما به همراه اپل تصمیم به عرضه گسترده این محصول گرفته ایم ".

با تمام این تفاسیر، اپل همچنان رکورد فروش ساعت هوشمندش را که در آپریل ( فروردین-اردیبهشت) رقم خورد، نشکسته است. برآورد می شود در سه ماهه سوم سال میلادی اپل 1.9 میلیون ساعت را بفروشد. برای مقایسه بهتر است بدانید که این شرکت رکورد فروش 1.39 میلیون iPhone و 3.27 میلیون iPad را در سه ماهه نخست فروشش کسب کرده است.
فروش گسترده و توسعه یافته تر بخشی از برنامه های Retailer برای فروش محصولات بیشتری از کمپانی Apple است.
مدیر مالی این فروشگاه زنجیره ای، Sharon McCollam، در این باره در کنفرانسی تلفنی با تحلیلگران میگوید: "داشتن Apple Watch در تمام 1000 فروشگاه ما تا آخر سپتامبر موضوع و معامله خیلی مهمی برای ماست".
 باید تا روز 13 شهریور صبر کرد و دید آیا این گجت پوشیدنی کمپانی اپل خواهد توانست تا طرفداران خود را اغنا کند؟ شما در مورد این محصول نظر خاصی دارید؟ با فینوز در میان بگذارید.

منبع: Bloomberg