اکثر ما از قدیم و وحتی احتمالا برای اولین بار نام patch را برای سری بازی های PES شنیده ایم؛ چراکه غالبا در این سری بازی به علت لاینسس نشدن لیگ محبوب انگلستان و سایر تیم های مطرح لباس ها و سایر جزییات به صورت جداگانه به بازی اضافه میشد. البته از دیگر کاربرد های پچ ها برطرف کردن باگ های بازی ها بوده است که این اواخر در بازی هایی مانند witcher ویا assassin's creed زیاد مورد استفاده قرار گرفته است.
اما به کار بردن واژه پچ برای سری بازی های FIFA در ابتدا به نوعی تعجب برانگیز است. اما بهتر است بدانید گروه moddingway چند سالی است که اقدام به انتشار پچ برای سری محبوب FIFA میکند.


بله یکی از نتشر کنندگان پچ برای بازی ها همین moddingway است! آن هم برای فرنچایز محبوب فیفا. اگر پچ های دیگر شروع به ایجاد لباس و استادیم و رفع باگ میکنند؛ moddingway کارهایی فراتر از این را انجام میدهد. در این پچ ها همواره تبلیغات دورزمین کامل میشوند tatto ها به بازیکنان اضافه میشوند چهره ها تغییر میکنند . جزییات لباس ها کامل میشوند، ترکیب ها و قدرت بازیکنان اضافه میشود و بسیاری از اتفاقات دیگر...
برای درک بهتر این موضوع به اواسط فصل پیش باز میگردیم:
پیش از بازی 2 تیم رئال مادرید و بارسلونا کریستسانو رونالدو از کفش جدید خود "CR 7" رونمایی کرد و یکی از زیبایی های آن بازی همان کفش بود.درست چند روز بعد بود که پچ دیگری از moddingway منتشر شد که یکی از تغییرات آن CR7 boot بود! این یک مثال کوچکی ازبروز و بادقت بودن moddimgway است.

اما شاید برای شما شوال پیش بیاید که طریقه استفاده از این پچ به چه صورت است؟؟؟
بسیار خب؛ برای شروع ابتدا 2 پچ زیر را دانلود کنید:

 ModdingWay Mod 2.4.0 - All In One : این پچ شمال تمامی تغییرات از ابتدا تا 31 مرداد ماه میباشد

 ModdingWay Mod 3.0.0 Update - Season 15/16 : نسخه لیگ 16-2015 در اول شهریور منتشر شد

نکته مهم: برای استفاده از پچ ها باید هر 2 را دانلود کنید

برای نصب ابتدا mod 2.4.0 را از حالت فشره خارج کرده و در محل نصب بازی قرار دهید سپس فایل ModdingWayInstaller را به صورت administrator اجرا کرده و گزینه install را کلیک کنید:


حال mod 3.0.0 را از حالت فشرده خارج کرده و تمام کارهایی که برای mod 2.4.0 انجام داده اید را تکرار کنید.

گام آخر:
اکنون FIFA 15 MWM Selector را اجرا کرده و مطابق تصویر زیر عمل کنید:

تنظیمات به پایان رسید! اکنون میتوانید نهایت لذت از بازی را ببرید و در هر 2 حالت آنلاین (اگر نسخه اصلی بازی را خریداری نموده اید) و یا آفلاین از بازی لذت برید.
ضمنا برای نسخه های آینده نیز به همین ترتیب میتوانید اقدام به نصب نمایید.

تیم فینوز خود نیز از این پچ برای افزایش طبیعی بودن بازی استفاده میکند و استفاده از پچ های moddingway را به شما هم پیشنهاد میدهد.
شما نیز تجربیات خود از این پچ ویا هرگونه سوال خود را با فینوز درمیان بگذارید!

منبع: اختصاصی فینوز